Thursday, November 07, 2013

鍵盤戰紀之新世紀鍵盤戰士 (1)


大家好,我係向東,英文名Eastward。我正職係學生,副業係鍵盤戰士,亦即係世俗人眼中既,毒撚。但係坦白講,我覺得我呢個毒撚都做得幾成功,因為我經常都係網絡媒體輔仁網投稿。呢個網既總編,容總,都算唔話得,每個月都會俾番幾舊水稿費我做零用錢1。試問做鍵盤戰士,有咩正得過係網上寫文,有專人幫你貼文,搵配圖,Post上Facebook同你推,仲要有錢收?
今日係二零一八年九月三日,亦即係開學日。今日我要返早。唉,返早最憎就係逼地鐵。八點幾去到油塘站,個月台已經塞到爆晒棚,條人龍排到上樓梯口。冇計啦!今日我地香港既人口已經直逼一千萬。而家既單程證配額已經增加到每日二百人,而自由行呀、優才計劃呀、內地生來港讀大學呀,年年政府都話要加大力度,令香港能夠「全面面向祖國」,咪搞到人口爆棚囉!呀長毛、社記、白鴿、工黨、左廿、學聯學民個D,一日到黑上街,一邊呼籲市民唔好歧視由內地來港既新香港人,一邊又話咩要爭取政府增加配套設施,減輕人口增加帶黎既壓力。收皮啦好心!呢D野班友嗌左十年都黎緊頭,由中學雞到大學雞,由青年人到老年人,政府十年黎都係睬佢地有味。
呢舖起碼要又要等十幾班車先上到車咧!幾經辛苦我先落到月台等車,身邊既打工仔學生哥個個粒聲唔出係到玩電話。我都唔明,都已經逼到好似沙甸魚咁,仲可以夾硬拎部電話出黎督。月台對面既廣告牌係度大大聲播廣告,嘈死人。
「先生唔該行前少少等車丫!先生唔該合作下丫!」突然間有把女高音係我耳邊大嗌。
頂佢個肺!又係個D咩上車師奶輔導員!心血少D都俾佢嚇撚死!前幾日睇報紙,先有個阿婆就係因為上車行動慢,俾D上車輔導員催到中風癱左!
晨早流流要好似沙甸魚咁逼地鐵,仲要俾個上車輔導員嚇餐死,真係火都黎!「得啦!我有分數啦!你老……人家唔使操心咧!」
嘩!好彩兜到!冇講到粗口!今年立法會史無前例,係建制派同泛民主派支持下,以大比數通過《講粗口刑事化法案》,係公眾地方講廣東粗口,會被罸款五千,最高監禁三個月。法案通過之前,輿論普遍擔心法案會侵犯言論自由,當時泛民主派有個資深大律師議員,話會為民請命,盡量將法案對言論自由既侵犯減到最低。結果佢爭取左D咩?就係新法案只適用於廣東粗口,其他地區既粗口,包括英文粗口同普通話粗口,全部獲豁免。唉,都唔知笑佢天真定戇鳩。
每當有車黎既時候,D人就會博晒老命咁將自己塞到個車廂到,博命塞博命塞,完全唔當自己係人,而係貨咁夾硬塞入去。塞左幾輪,終於輪到我。咁岩身邊有個背心短裙既OL,同我身對身逼到實一實,係到對住我gip gip聲。阿姐,我知,我唔係洋人,我亦冇錢,我只係一個香港本地毒撚,一身T-Shirt牛仔褲,個Look好頹好廢青,亦都唔識得好似某社運女神咁,會去買名牌包裝自己,大搖大擺著住件GAP去支持工運。但我唔係變態咸濕佬。你今日要同我一齊逼地鐵,捱張年年加價,而家加到成廿幾蚊一程既過海飛,你同我一撚樣ja ! 有本事就搵個有錢佬嫁左佢,你咪變上等人,唔使同我呢D廢青逼地鐵囉!
好不容易先捱到去北角。不得了,一開門,幾百人爭先恐後咁湧出黎,賽跑咁跑去對面月台轉車入港島線。北角站既月台隧道特別長,當我被逼跟住人潮逼出車既時候,我覺得自己好似一條精蟲,一生都要不停博命同其他精蟲賽跑,當你唔夠其他精蟲跑得快,你既下場只有一個:就係死亡。
「哎呀!」我俾個OL kick低,成個人仆左落街。身邊既人無情咁行過,甚至有條西裝友直行直過踩左我一腳。曾經何時,香港人好樂意幫人,就算係冷漠D,都唔會衰到踩多人一腳。不過近幾年黎,有好多大陸人係條街度扮頭暈身㷫引人問候,然後再屈人錢既騙案,令到香港人而家普遍怕係街邊幫人。
「先生先生!唔該上前等車丫!唔該合作下丫!」又有個上車輔導員衝埋黎,用把機械式既高音催我上車。
我終於忍唔住,喊左出黎。我覺得我似精蟲之餘,亦都好似一隻豬,而呢度就係一個豬圈。豬圈入邊既豬,每一日訓醒,俾主人餵飽之後,就要驅趕去勞役、繁殖。當佢地俾主人利用完,搾乾搾淨,就會俾屠夫一刀劏死,製成豬肉俾主人享用,食完,痾番出黎,化為肥料,再用黎餵飼更多既豬。
我依晞記得,係我好細個個陣,香港唔係咁。曾經,呢度係一個人人讚好,安居樂業既好地方……

No comments: